❞︎𝓬𝓪𝓵𝓵 𝓶𝓮 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵❞︎

💕❕⛓🔒🖇👻
i๓ Ş໐... 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷 پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۴۹ ب.ظ

i๓ Ş໐...

 

i๓ Ş໐ f**king bored :/

i๓ Ş໐ f**king tired :(

So!

حرفی سخنی؟! خوبید و...؟ :)

• JIWOO •  • JIWOO •  • JIWOO •  چغندره گلابی رو:| (یااا من کاتنم:|) چغندره گلابی رو:| (یااا من کاتنم:|) چغندره گلابی رو:| (یااا من کاتنم:|) چغندره گلابی رو:| (یااا من کاتنم:|)
Last Comments :
۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • • JIWOO •
    ۱۷ تیر ۰۰، ۲۱:۵۰
    • JIWOO •

    سلام

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۷ تیر ۰۰، ۲۱:۵۲
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    هاییی بیب!^^
    خوبی؟
  • • JIWOO •
    ۱۷ تیر ۰۰، ۲۱:۵۲
    • JIWOO •

    تنکس عزیزم

    خودت چطوری؟ 

    راستی قالبتو خودت زدی؟ 

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۷ تیر ۰۰، ۲۱:۵۴
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    فداو^^
    مرسی بیب
    چخبرا؟^^
    قالبمو نه یکی از سوییتی ها زد برام^-^ چطور؟
  • • JIWOO •
    ۱۷ تیر ۰۰، ۲۱:۵۵
    • JIWOO •

    گود

    سلامتیت

     

    عه کی زد؟ همینطوری کنجکاوی

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۷ تیر ۰۰، ۲۳:۱۶
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    یادم نیس دقیق ولی یکی از سوییتی ها زده دیگ^^
  • چغندره گلابی رو:| (یااا من کاتنم:|)
    ۱۹ تیر ۰۰، ۱۰:۲۳
    چغندره گلابی رو:| (یااا من کاتنم:|)

    هاییی

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ تیر ۰۰، ۱۰:۲۶
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    هایییی بیب^^
    خوبی؟
  • چغندره گلابی رو:| (یااا من کاتنم:|)
    ۱۹ تیر ۰۰، ۱۰:۳۲
    چغندره گلابی رو:| (یااا من کاتنم:|)

    مرسی

    ت چطوری

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ تیر ۰۰، ۱۰:۳۷
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    فداو^^
    منم خوبم
    چخبرا بیب؟^^
  • چغندره گلابی رو:| (یااا من کاتنم:|)
    ۱۹ تیر ۰۰، ۱۰:۴۰
    چغندره گلابی رو:| (یااا من کاتنم:|)

    هچ

    ت چی؟؟

    چیکارا میکنی؟

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ تیر ۰۰، ۱۰:۴۶
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    من که تو وبای دیگ میچرخمو وبتون میخونم^^
    وویی وبتونا خیلی خوبن^^
  • چغندره گلابی رو:| (یااا من کاتنم:|)
    ۱۹ تیر ۰۰، ۱۰:۵۰
    چغندره گلابی رو:| (یااا من کاتنم:|)

    اوهوم منم وبتون دوس

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ تیر ۰۰، ۱۱:۴۴
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    Nice ^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7