❞︎𝓬𝓪𝓵𝓵 𝓶𝓮 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵❞︎

💕❕⛓🔒🖇👻
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷 شنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۹ ب.ظ

*✴ ❀◕‿◕❀ ✴*

⋆  🎀  𝐻𝒶𝓋𝑒 𝒶 𝓃𝒾𝒸𝑒 𝒹𝒶𝓎 (✿╹◡╹)
𝒯𝓇𝓎 𝓉🍪 𝓂𝒶𝓀𝑒 𝓊 𝒹𝓇𝑒𝒶𝓂𝓈 𝒸❁𝓂𝑒 𝓉𝓇𝓊𝑒 ツ  🎀  ⋆

devilheart

• JIWOO •  • JIWOO •  • JIWOO •  • JIWOO •  Del Sy 🐉🍸 SISU Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member A.M   ツ Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member
Last Comments :
۱۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • • JIWOO •
    ۱۹ تیر ۰۰، ۱۲:۳۳
    • JIWOO •

    سلاام چطوری*-*

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ تیر ۰۰، ۱۲:۳۵
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    هاییی^^
    مررسی تو خوبی سوییتی؟
  • • JIWOO •
    ۱۹ تیر ۰۰، ۱۲:۳۵
    • JIWOO •

    شکر خوبم*-*

    چه خبرا چه میکنی

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ تیر ۰۰، ۱۲:۳۸
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    شکر^^
    من که فعلا مشغول خوندن وبتون ویکوکیم>~<
    تو چی بیب؟
  • • JIWOO •
    ۱۹ تیر ۰۰، ۱۲:۳۸
    • JIWOO •

    عههه بخون بخون*-*

    من دراز کشیدم😂💙

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ تیر ۰۰، ۱۲:۳۹
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    دراز کشیدی به در نگاه میکنی؟😹
  • • JIWOO •
    ۱۹ تیر ۰۰، ۱۲:۴۱
    • JIWOO •

    نه جلوم صندلیه دراز کشیدم و به صندلی نگاه میکنم😂😂😂

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ تیر ۰۰، ۲۱:۱۳
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    عالی اصن عسیسم ی نوع سرگرمیه همین😹
  • Del Sy
    ۱۹ تیر ۰۰، ۱۲:۴۲
    Del Sy

    چند وقته گزارش ندادیا یه حرکتی بزن

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ تیر ۰۰، ۲۱:۱۳
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    آمار گذارشاتم بهم ریخته جور درنمیاد :/
  • 🐉🍸 SISU
    ۱۹ تیر ۰۰، ۱۲:۴۴
    🐉🍸 SISU

    سلام اونی ~-~

    خوبی 🍒😍

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ تیر ۰۰، ۲۱:۱۳
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    هاییی سیسوممم😻
    مرسی تو خوبی؟
    میس یو#
  • Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member
    ۱۹ تیر ۰۰، ۱۹:۴۴
    Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member

     جووووووووون هم جنس خودم پیدا شد

    تو هم عاشق اینجور عکسایی ،، من عاشق این عکسای فاکیتم،، خیلی وقته ازین عکسا میگردم که تو وبت پیدا کرد 

     

    ازینجور عکسا گذاشته بودم پروف واتساپم ،، فوری بابام گفت این چیه  😂😑

    منم گفتم عاشق اینجور عکسام اونم خندید 

    روز بعدشم مامانم گف اون پروفتو عوض کن 

     

    توهم سکسی هستی یا من فقط انقدر بد گرلم ؟؟؟

     

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ تیر ۰۰، ۲۱:۱۴
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    Mee tooo
    من پروفه همه اکانتام همین جوریه😈
  • A.M ツ
    ۱۹ تیر ۰۰، ۲۱:۵۵
    A.M   ツ

    عه من فک کردم خودتی🤣🤣🤣🤣🤣

    🥺🥺😭😭😭😭😭

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ تیر ۰۰، ۲۳:۰۳
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    مررسی😹
    But no im not😹🍃
  • Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member
    ۲۰ تیر ۰۰، ۰۸:۴۲
    Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    خببب دیگه چه خبر 

    کیپاپر هستی ؟؟ چه گروهی ؟؟ فندوم منحرفشون هستی؟؟

    وانشات مثبت ۱۸ میخونی ؟؟ فیک چطور؟؟

    چجور **** رو دوس داری؟؟

    تیپ ایده الت چیه ( پسر ) ؟؟

    چند سالته و اسمت چیه؟؟ اگه دوس نداری نگو🙃

     

    میخوام بیشتر اشناشیم ،،چون عاشق وبت شدم 

    اگه دوس داشتی بیام خصوصی بحرفیم 

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۰ تیر ۰۰، ۱۲:۱۳
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    خبر حاصی نیست بیب^^
    کیپاپرم bts ,blackpink , g-idle ,seventeen, exo ,...اینا و هسم
    امممممم بستگی داره دیگ بیشتر تو همین مود و تیپی ک میزارم میدوسم
    ۱۷^^ تو چی؟
    چرا که ن هرجور راحتی برا من فرقی نداره^^
  • Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member
    ۲۰ تیر ۰۰، ۱۲:۱۷
    Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member

    اووووو 

    من ۱۵ سالمه

     

     

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۰ تیر ۰۰، ۱۲:۱۸
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    اخی کوشولو^^
  • Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member
    ۲۰ تیر ۰۰، ۱۲:۲۰
    Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member

    کوشولو نیستم بیب

    بیشتر از سن خودم میدونم خیلی بیشتر که تصورشو نمیکنی  ،، ولی حیف صورتم بیبی فیسه ،، مامان و بابا فک میکنن هیچی نمیفهمم و نمی دونم .

     

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۴ شهریور ۰۱، ۲۱:۱۳
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    اخی :)))
  • Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member
    ۲۰ تیر ۰۰، ۱۲:۳۳
    Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member

    کوشولو نیستم بیب

    بیشتر از سن خودم میدونم خیلی بیشتر که تصورشو نمیکنی  ،، ولی حیف صورتم بیبی فیسه ،، مامان و بابا فک میکنن هیچی نمیفهمم و نمی دونم

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۰ تیر ۰۰، ۱۲:۳۵
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ای ژونز که!^^
  • Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member
    ۲۰ تیر ۰۰، ۱۲:۳۷
    Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member

    وات؟

    متوجه نشدم بیب 

    ای ژونز که چیه؟

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۰ تیر ۰۰، ۱۲:۴۵
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ای جون که هس منتها من میگم ای ژونز که😎😹
  • Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member
    ۲۰ تیر ۰۰، ۱۲:۴۸
    Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member

    اها😂

     

     

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۰ تیر ۰۰، ۱۲:۵۵
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    بله😹
  • Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member
    ۲۱ تیر ۰۰، ۲۰:۱۰
    Bad girl⛓🗝🖤don't ship bts member

    های 

    وب زدم😐

    به وبم سر بزن خوشت اومد فالو کن کامنتم بده❤❤

     http://badgirldontshipbtsmember.blog.ir/

    لینک...

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۱ تیر ۰۰، ۲۱:۳۹
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    هایی حله^^
    به به ولکام^^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7