❞︎𝓬𝓪𝓵𝓵 𝓶𝓮 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵❞︎

💕❕⛓🔒🖇👻
۲۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • کیم جانان
    ۷ ارديبهشت ۰۱، ۲۳:۴۳
    کیم جانان
    سلام خاله ی قشنگم
    خوبی عزیزدلم؟
    چه خبرا*-*♡
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۸ ارديبهشت ۰۱، ۱۹:۲۹
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    هایی خواهر زاده عزیزممممم
    تو خوب باشی خوبم نباشی نه؟! خوبی تو؟!
    دلتنگت...
    مرسی هستی همیشگم حیح :")
  • Tαɾαɳҽԋ ..
    ۲۸ مرداد ۰۱، ۱۳:۰۴
    Tαɾαɳҽԋ ..
    سلام.
    خوبی ‌‌؟
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱ شهریور ۰۱، ۱۷:۰۰
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    هایی! :)
    مرسی تو خوبی هانی؟!
    آشنا شدیم ؟ ^^
  • ..... ツ
    ۲۸ مرداد ۰۱، ۱۷:۳۵
    .....   ツ
    سلوم
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱ شهریور ۰۱، ۱۷:۰۰
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    هایی!
  • کیم جانان
    ۳ شهریور ۰۱، ۱۳:۵۹
    کیم جانان
    سلام خاله قشنگم
    خوبی؟
    دلم برات تنگیده🥺
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۵ شهریور ۰۱، ۰۱:۳۰
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    هایی خواهرزاده مهربونممممم😍
    تا تو هسی خوبم تو چطوری جیگر؟!
    تابستون چطورهه؟
    من بیشترترترررررررر♡
  • Ana *_*
    ۱۹ آذر ۰۱، ۱۹:۰۹
    Ana   *_*
    سلام خانم خوشگلههه🧡🧡
    خوبییی؟
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ آذر ۰۱، ۱۹:۱۸
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    هایی جیگر!
    تو خوب باشی خوبم نباشی نه، تو شیطوری؟!
    .
  • blue dream
    ۱۹ آذر ۰۱، ۱۹:۱۱
    blue dream
    نفس میکشم...پس زندم هنوز:)
    چرا که نه؟بیا غیبت دختر همسایه رو بکنیم
    چطوری؟خوبی؟
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ آذر ۰۱، ۱۹:۲۰
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ای جان بمونی که :)))
    چی شیرین تر و سرگرم کننده تر از غیبت اصن
    .
    خوبم تو شیطوری هانی؟!

    .
  • Ana *_*
    ۱۹ آذر ۰۱، ۱۹:۲۰
    Ana   *_*
    خوبم فقط واسه تو😁
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ آذر ۰۱، ۱۹:۲۲
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ای جاننن که قلبممم بمونی برام.
    چخبرا جیگر؟!
    پروفت چه خوبههه کیه؟! احساس میکنم میشناسمش شایدم نه...
  • Ana *_*
    ۱۹ آذر ۰۱، ۱۹:۲۵
    Ana   *_*
    🙆‍♀️🙆‍♀️
    هیچی با مدرسه سروکله میزنم
    بازم Jay B و قطعن میشناسی😂
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ آذر ۰۱، ۱۹:۲۸
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    به به مدرسه....
    وای پارههههه نمد چرا اینجوری شدممم
    .
    راستی کلاس چندمی جیگر؟!
  • Ana *_*
    ۱۹ آذر ۰۱، ۱۹:۳۰
    Ana   *_*
    🥲🥲
    😂😂
    دوازدهم تو چی خوشگلهه؟
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ آذر ۰۱، ۱۹:۳۳
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    منم عررررر.
    ای بابا میام میدزمتا انقد دلبری میکنی!

  • blue dream
    ۱۹ آذر ۰۱، ۱۹:۳۳
    blue dream
    منم خوبم بیب
    این گلبات...گلب منو اکلیلی کرد...
    مود سلیطه:on
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ آذر ۰۱، ۱۹:۳۷
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    خوب بمونی که بیب..
    گلبت اکلیلی تر کهههه!
    .
    واوووو سلیطه مود جونز!
    .
  • Ana *_*
    ۱۹ آذر ۰۱، ۱۹:۳۵
    Ana   *_*
    گلبم...
    بیا منو بدزد حداقل اینجوری مدرسه نمیرم😂😂
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ آذر ۰۱، ۱۹:۳۹
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    -اومدمممم دیگ مال منی هاها.
  • Ana *_*
    ۱۹ آذر ۰۱، ۱۹:۴۰
    Ana   *_*
    بیاااا😁😁
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ آذر ۰۱، ۱۹:۴۳
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    .حلههه چشاته
  • Ana *_*
    ۱۹ آذر ۰۱، ۱۹:۴۴
    Ana   *_*
    باورم نمیشه فردا مدرسه نمیرم
    یسسسسسسس😂😂😂
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ آذر ۰۱، ۱۹:۵۱
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    لامصب خیلییی خوبههه من تو اخبار خوندم شاید تا آخر هفته تعطیل شه.
  • Ana *_*
    ۱۹ آذر ۰۱، ۱۹:۵۳
    Ana   *_*
    منظورم اینه که منو دزدی فردا نمیرم😉
    و اینکه ما اینجا مشکل آلودگی هوا نداریم که تعطیل شیم
    نمیدونم خوشحال باشم یا ناراحت😄😄
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ آذر ۰۱، ۱۹:۵۶
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    وایسا ببینم پس تو واسه چی مدرسه نمیری؟.
  • Ana *_*
    ۱۹ آذر ۰۱، ۱۹:۵۸
    Ana   *_*
    خواهر چاخان کردم
    فردا دو زنگ ریاضی دارم
    چرا فک کردی مامانم میزاره نرم؟😂😂
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ آذر ۰۱، ۲۰:۰۲
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    از ریاضی متنفرم.
    نمد واقعا...😂
  • Ana *_*
    ۱۹ آذر ۰۱، ۲۰:۰۳
    Ana   *_*
    هعییی زندگی😂😂
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ آذر ۰۱، ۲۰:۰۵
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    هعیی زندگی دادی بربادم.
    راستی جیگر من تهرانم تو کجایی؟! اگه خواستی بگو البته :)
  • ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    ۱۹ آذر ۰۱، ۲۰:۰۶
    ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ
    خوببب
    تو چطوری؟!
    چرا اینقدر وبت رو دوست دارم؟!
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ آذر ۰۱، ۲۰:۰۸
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    خوب بمونی سوییتی!
    منم تورو دوست دارم
    .
  • Ana *_*
    ۱۹ آذر ۰۱، ۲۱:۲۴
    Ana   *_*
    😂😂
    شمال
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ آذر ۰۱، ۲۲:۱۵
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    .
  • Ellie Williams
    ۵ ارديبهشت ۰۲، ۱۸:۳۲
    Ellie Williams
    تولدتتتتت مبارککککک مهربونننممممممممممم💖💖💖💖
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۶ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۵۶
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    مرسی هانی!

    .
  • پیکی شب پره
    ۲۲ ارديبهشت ۰۲، ۲۰:۱۹
    پیکی شب پره
    من که اومده بودم یه مطلب عادی بخونم و یهو با یه صفحه صولتی و بالش قلب مواجه شدم: 🗿👌🔥
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۳ ارديبهشت ۰۲، ۰۰:۰۰
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    i love pink..
  • تارا دخمل
    ۲۴ خرداد ۰۲، ۱۳:۵۱
    تارا دخمل
    سلام میشه از وبم حمایت کنی
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۴ خرداد ۰۲، ۱۶:۱۶
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    .
  • جانان (:
    ۳۱ تیر ۰۲، ۱۶:۵۲
    جانان (:
    خاله جونمم
    سلام
    خوبی؟
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۳۱ تیر ۰۲، ۲۲:۰۵
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    .
    خواهر زادههه مهربونممم میصتتتت!
    .
    تا تو هسی خوبم تو چی؟! تابستونت چطوره؟!
  • جانان (:
    ۱ مرداد ۰۲، ۱۶:۵۷
    جانان (:
    من خیلیییی بیشتررر
    تابستون خوبه
    بد نیست
    از هفته ی دیگه کلاسای مدرسه شروع میشه و من به خاطرش خوشحالم
    تو چه خبر؟
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱ مرداد ۰۲، ۱۸:۳۴
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    چرا مدرسه انقدر زود داره شروع میشه تازه تموم شد که؟!😑
    من دارم خودمو با فیلمو سربالایی که طی سال بخاطر درسا نتونسته بودم ببینم خفه می کنم

    .
  • جانان (:
    ۱ مرداد ۰۲، ۱۹:۰۴
    جانان (:
    کلاس تابستونی دیگه
    ولی مثه همیشه ریاضی و فیزیک و زبان و.... با چندتا فوق برنامه
    آفریننن
    خوب میکنی
    حالا بینش نفس هم بکش
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲ مرداد ۰۲، ۱۶:۴۹
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    کلاس تابستونی با دوستات خوش میگذره بازم :)))
    موفق باشی جیگر خاله!
    .

    Ok!
  • 𝐇𝐨𝐩𝐞 𝐌𝐢𝐤𝐚𝐞𝐥𝐬𝐨𝐧
    ۲۶ فروردين ۰۳، ۱۳:۳۳
    𝐇𝐨𝐩𝐞 𝐌𝐢𝐤𝐚𝐞𝐥𝐬𝐨𝐧
    سلامم
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۷ فروردين ۰۳، ۱۹:۴۲
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    .
    چطوری؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7