❞︎𝓬𝓪𝓵𝓵 𝓶𝓮 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵❞︎

💕❕⛓🔒🖇👻
𝐻𝒾❢ 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷 جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۱۵ ب.ظ

𝐻𝒾❢

 

اول از همه های!

من ی دخمله کوشولوام^-^

ی دخمله دهه #۸۰

که بقول دوستش دیگه کنکوری شده و باید کلی و فقط و فقط درس بخونه:(

ولی خب بخودش قول داده که آرزوهاشو تبدیل به خاطراتش کنه😈

 

And  why little bad girl?

 Cause all peaple have bad &good  parts but for me bad parts are more😈

 

و اینکه خلاصه امیدوارم دوستای زیادیو پیداکنم و براهم بهترینا باشیم ماچ ماچ یو آل💋💋

 و اینکه تازه واردمو هیشیم از اینجا بلد نیستممم "if u can help me please!"

 

And i really dont know why im here but thats ok  :\

 

 

 

 

                                                                                               

                                                                                        

 

 

 

 

 

نیاز به بروزرسانی دارم:/ لی لی منگولی:/Li^ ^li نیاز به بروزرسانی دارم:/ لی لی منگولی:/Li^ ^li نیاز به بروزرسانی دارم:/ لی لی منگولی:/Li^ ^li نیاز به بروزرسانی دارم:/ لی لی منگولی:/Li^ ^li نیاز به بروزرسانی دارم:/ لی لی منگولی:/Li^ ^li نیاز به بروزرسانی دارم:/ لی لی منگولی:/Li^ ^li Jimin lover . ARMY baby  / فلوخته شوده به ژیمینا  :/ Цыпленок 💜;) Jimin lover . ARMY baby  / فلوخته شوده به ژیمینا  :/ 🐉🍸 SISU Jimin lover . ARMY baby  / فندوخیه اتلیلیه اپا نشتوه *-* Jimin lover . ARMY baby  / فندوخیه اتلیلیه اپا نشتوه *-* ^^ Alale ادم  فضایی🧝‍♀️ ادم  فضایی🧝‍♀️ ای ام کاتن کندی... یونو؟؟ 🐉🍸 SISU 𝒋𝒖𝒏𝒈 𝒋𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏 ❥︎ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ niloo 0_0 niloo 0_0 Niloo 0_0 جیچو(جیسو) crown-purple-sky .. crown-purple-sky .. ^^ Yui.vkook.tae......کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️ 𝒥𝐸𝒩𝒩𝐼𝐸 🍦🥡( خلگوشه بیبی 😌:| ) 𝒥𝐸𝒩𝒩𝐼𝐸 🍦🥡( خلگوشه بیبی 😌:| ) Mizuki Chibia Mizuki Chibia 𝙩𝙞𝙖𝙡𝙞𝙩
Last Comments :
۳۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • نیاز به بروزرسانی دارم:/ لی لی منگولی:/Li^ ^li
    ۱۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۳:۳۰
    نیاز به بروزرسانی دارم:/ لی لی منگولی:/Li^ ^li

    سلام

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۵۴
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    سیلااالممممم ^~^
  • نیاز به بروزرسانی دارم:/ لی لی منگولی:/Li^ ^li
    ۱۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۵۵
    نیاز به بروزرسانی دارم:/ لی لی منگولی:/Li^ ^li

    خوفی

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۵۶
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    مرررسسی توو خوبی هانی؟^~^
  • نیاز به بروزرسانی دارم:/ لی لی منگولی:/Li^ ^li
    ۱۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۰۱
    نیاز به بروزرسانی دارم:/ لی لی منگولی:/Li^ ^li

    منم خوفم من لی لیم یا لیل^_^

    اسمه تو چیه

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۰۴
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    اوووو چه ژذابببب لیل ژوونیی^~^
    آیم لیتل بدگرل^^
    راستی چندسالته و اینا
  • نیاز به بروزرسانی دارم:/ لی لی منگولی:/Li^ ^li
    ۱۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۰۶
    نیاز به بروزرسانی دارم:/ لی لی منگولی:/Li^ ^li
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    من ۱۵ سالمه *** کلاس نهم تو چی

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۰۷
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    من ۱۷ ام^^
    کلاس یازدهم میشه ^.^
  • نیاز به بروزرسانی دارم:/ لی لی منگولی:/Li^ ^li
    ۱۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۱۲
    نیاز به بروزرسانی دارم:/ لی لی منگولی:/Li^ ^li

    اوه ادم بزرگی پس

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۱۴
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    مثلا هسم^^
    توام کوشولویی
  • نیاز به بروزرسانی دارم:/ لی لی منگولی:/Li^ ^li
    ۱۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۴۸
    نیاز به بروزرسانی دارم:/ لی لی منگولی:/Li^ ^li

    من جوجه ام🐣

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ ارديبهشت ۰۰، ۲۳:۳۶
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ای ژانن جوجو ^.^
  • Jimin lover . ARMY baby / فلوخته شوده به ژیمینا :/
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۰۰:۴۱
    Jimin lover . ARMY baby  / فلوخته شوده به ژیمینا  :/

    شلاااااممممم

    بو بیان اوش اومدی عشیشم 

    مح بیبی م 

    و پونژده شاولمه 

    و شوما ؟

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۲۱
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    سیللااااامممم ♡~♡
    مسیییی بیبهههه
    من لیتل بدگرلم و ۱۷ سالمه^~^
    نایسسس تو میتت یوو
  • Цыпленок 💜;)
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۲۳
    Цыпленок 💜;)

    سلام خوش اومدی 

    من پریام 1 ساله  اینجام 

    خوشبختم! 

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۲۳
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
     سیلااااممم^^
    مرررسی خوشلم~♡
    نایس تو میتت یوو پریا ژونیی
    منم نیوام^~^
  • Jimin lover . ARMY baby / فلوخته شوده به ژیمینا :/
    ۲۰ ارديبهشت ۰۰، ۲۳:۳۷
    Jimin lover . ARMY baby  / فلوخته شوده به ژیمینا  :/
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    اوههههه نایش تو میت یو تووو ****** 

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۰ آذر ۰۰، ۱۴:۲۷
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    مسسسییی^-^
    ی سوال تو منو میشناسی یا من تورو میشناسم از قبل؟
  • 🐉🍸 SISU
    ۲۱ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۱۳
    🐉🍸 SISU
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام *** جون 🦋🍂

    خوبی؟ 6-6

    چخبرا؟ =-=

    چیکارا میکنی 🦙🤝

    *** جون من فردا برات قالبتو میزنم🌸✨

    میگم عزیزم فقط چه رنگی دوس داری؟ @-@❤️🥀

    *** جون من اصلا حالم خوب نیست متاسفانه چون از قبلا یه کسالتی داشتم🤧💔

    خیلی کم پیدا میشم 🥺💞

     

    +*** ازم بزرگتری:"

    پس میشی اونیم6-6❤️🦋

     

    ++اونی کیپاپری؟ 0-0

     

    +++دوستات توی بیان کیان🥺🤝🍂؟

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۲ ارديبهشت ۰۰، ۰۹:۴۰
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    سیلااااامم عسیسمم مررسی تو خوبی؟^~^
    هیچی امتحانا درس و بدبختی خردادماه😂 شوما چخبر هانی؟
    اههههه مرررسییی واقعا من میخوام رنگای دارک باشه دیگ مشکی و اینا^^
    چررااا حالتتت خوببب نیسسس بیبههه الان بهتریی؟😿
    اووو بله بله اونیتم^^
    کیپاپرم>~< بایسمم کوکیه توام که تهیونگه نه؟ 
    تو بیان که فعلا چندتا پیداکردم ولی ی دونه اونی سحر بود یادمه وبلاگشو یادم نیس چی بود قبلنا میرفتم یدونم یاسیه که وبلاگ آدم فضایی و توایس یا ایتزی رو داره ^-^

  • Jimin lover . ARMY baby / فندوخیه اتلیلیه اپا نشتوه *-*
    ۲۴ ارديبهشت ۰۰، ۰۱:۵۰
    Jimin lover . ARMY baby  / فندوخیه اتلیلیه اپا نشتوه *-*

    اوب مح بیبی م و نویشنده ی فیت و شات های موختلفم و البتی تو بیان ایلی معلوفم خخ شاوید منو بوشناشی 

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۴ ارديبهشت ۰۰، ۱۷:۵۹
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    اوووو ای ژوننن بیبههه معروفهه مننن ^~^
  • Jimin lover . ARMY baby / فندوخیه اتلیلیه اپا نشتوه *-*
    ۲۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۰:۵۱
    Jimin lover . ARMY baby  / فندوخیه اتلیلیه اپا نشتوه *-*
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    مشییی *** ژونمممم

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۶ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۱۳
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    فداو بیبه 😗
  • ^^ Alale
    ۲۷ ارديبهشت ۰۰، ۱۶:۵۴
    ^^ Alale

    سلام *-*

    آلاله هستم ۱۲ 

    + قالبت خراب نیست احیانا؟ 0-0

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۸ ارديبهشت ۰۰، ۰۰:۱۲
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    سیلامم آلاله ژونم نایس تو میت یو ^~^ چطوری خوبی؟
    نمیدونممممم برامن که درسته 🤔
    بلدنیستم این چیزارو دیگ‌فعلا😅
  • ادم فضایی🧝‍♀️
    ۳ خرداد ۰۰، ۲۱:۳۹
    ادم  فضایی🧝‍♀️

    سلام بیبی...

     

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۴ خرداد ۰۰، ۰۲:۵۷
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    سیلااااممم^-^
  • ادم فضایی🧝‍♀️
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۳:۵۱
    ادم  فضایی🧝‍♀️

    هاهااا بلاخره وب زدی*-*

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۴ خرداد ۰۰، ۱۹:۱۸
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    Yup😎🚬
  • ای ام کاتن کندی... یونو؟؟
    ۵ خرداد ۰۰، ۰۹:۰۸
    ای ام کاتن کندی... یونو؟؟

    هلووووو

    خوش ب بیان امدی -0-

    خوب من کاتنم یا پشمک و 13 سالمه تقریبن

    اند یو؟

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۵ خرداد ۰۰، ۱۹:۰۵
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    هاییی بیبههه
    مِسیییییییی پشمکمممم منم لیتل بد گرلم و ۱۷ سالمه^-^
    نایسسس تو میت یووو♡
  • 🐉🍸 SISU
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۲:۲۵
    🐉🍸 SISU

    هلوووووو

    خوبی؟ 6-6

    چخبر؟ @ㅊ@

    اوضاع و احوال خوبه؟ ><

    امتحانا چجوری پیش میره؟ ㅇ-ㅇ

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۴:۰۲
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    سیلاااااممممممم سیسوووممم♡~♡
    تا تو باشی خوبم تو خوبیی؟
    خبر خاصی نیستتت امتحانااا و ایناا 
    تو بیشتر بیای و باشییی خوبههه
    خوبههه عالیه با کتاب اینا عالی پیش میره تو چی بیبه؟😹
  • 𝒋𝒖𝒏𝒈 𝒋𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏 ❥︎ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۲:۳۹
    𝒋𝒖𝒏𝒈 𝒋𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏 ❥︎ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    هایی 

    خوفی ^^

    من دنیام ۱۲ سالمه 

     

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۴:۰۴
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    هایییی^-^
    مسییی تو خوبییی بیب
    اخیی عسیسممم چه کوشولویی نایس تو میت یوو دنیام >♡<
    چخبرا چه میکنی؟
  • niloo 0_0
    ۷ خرداد ۰۰، ۱۹:۵۶
    niloo 0_0

    hi

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۷ خرداد ۰۰، ۲۲:۰۵
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    هایی بیب^-^
  • niloo 0_0
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۰:۰۱
    niloo 0_0

    من نیلو عم خواستی نیلی لیلی یا سکینه صدام کن^-^

    13 سالمه

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۶:۵۰
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    نایسسسس تو میتتت یوو نیلی لیلی ^♡^
  • Niloo 0_0
    ۸ خرداد ۰۰، ۱۷:۱۹
    Niloo 0_0

    می تو>3<

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۸ خرداد ۰۰، ۲۱:۳۵
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    فداوو کهه^~^ ♡
  • جیچو(جیسو)
    ۹ خرداد ۰۰، ۱۰:۰۰
    جیچو(جیسو)
    سلام خوش اومدییییی یلدا هستم17سالمه کلاس یازدهم رشتم انسانی و میخوام وکالت بخونم و بهم(چوچو-یویو-جیچو-یون هی-جیسو-موچی-جیسونی-کویین جیچو)هم میگن
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۹ خرداد ۰۰، ۱۰:۴۱
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    هایی مای یلداا  چه عجب ی هم سنه خودم پیداکردم^^
    منم تجربیم^-^
    اوههه مای گاد موچی رو بیشتر دوس دارم موچی>3<
    و اینکهه نایسس تو میت یوو موچیییی~♡
  • crown-purple-sky ..
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۳:۴۷
    crown-purple-sky ..

    اوپااا هاا یه کمکی به من کنین  ...

    من تازه وارد هستم .. میخوام داخل وبم  یه چند تا ویدئو بزارم :/ 

    اماا بلد نیستم . یه کمکی کنید 😫 کوماسوو میدااا آنیو

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۲ خرداد ۰۰، ۱۸:۵۹
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    خوووششش اومددییی بیب^^
     من خودمم تازه اومدم زیاد بلد نیستم ولی اینکه ویدیو اینجوری آپلود کنم اینارو بلدم خواستی بگو کمکت کنم^-^
  • crown-purple-sky ..
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۰۰:۱۹
    crown-purple-sky ..

    فاینتنگگگ ...

    که اینطور...👍 

    آره ممنون میشم کمکم کنی لاوی 

    فاینتنگ💜

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۳ خرداد ۰۰، ۰۰:۵۷
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    فداووو ک  ی پی خصوصی بده هرچی سوال داشتی اونجا بت میگم ^-^
  • ^^ Yui.vkook.tae......کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️
    ۱۵ خرداد ۰۰، ۱۵:۵۱
    ^^ Yui.vkook.tae......کیوت کوچولوی پرو بیان ☺️✌️

    هایییی 

    من یوییم 

    ۱۶ تیر ۱۴ سالم میشه 

    خوشبختم 

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۵ خرداد ۰۰، ۲۲:۴۱
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    نایسسسس تو میتتت یو یوویی^-^
    اخییی کوشولووو ^^
  • 𝒥𝐸𝒩𝒩𝐼𝐸 🍦🥡( خلگوشه بیبی 😌:| )
    ۱۵ خرداد ۰۰، ۱۵:۵۲
    𝒥𝐸𝒩𝒩𝐼𝐸 🍦🥡( خلگوشه بیبی 😌:| )

    خش اومدی  جنیم  ۱۵ 

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۵ خرداد ۰۰، ۲۲:۴۱
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    مرررسیی^-^
    نایسسس تو میتت یو جنی^^
  • 𝒥𝐸𝒩𝒩𝐼𝐸 🍦🥡( خلگوشه بیبی 😌:| )
    ۱۵ خرداد ۰۰، ۲۲:۴۷
    𝒥𝐸𝒩𝒩𝐼𝐸 🍦🥡( خلگوشه بیبی 😌:| )

    ^-^♡♡

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۵ خرداد ۰۰، ۲۲:۴۹
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ^♡^
  • Mizuki Chibia
    ۱ دی ۰۰، ۲۰:۴۳
    Mizuki Chibia
    های اشنا؟
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۴ دی ۰۰، ۱۱:۴۷
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    هایییییی هانی😗
    چرا ک نه!
  • Mizuki Chibia
    ۴ دی ۰۰، ۱۹:۵۷
    Mizuki Chibia
    میزوکی ۱۸
    شما بانو؟
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۵ دی ۰۰، ۱۴:۴۲
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    نایس تو میت یو میزوکی :)
    بدگرل ۱۷
  • 𝙩𝙞𝙖𝙡𝙞𝙩
    ۱۹ مهر ۰۱، ۲۲:۲۹
    𝙩𝙞𝙖𝙡𝙞𝙩
    چقدر ژذابی
    بخدا
    ازت
    خوشم
    میاد.... .
    اما
    دخترم






    راستش من تازه وارد بیان شدم آهنگارو کاور میکنم میای یه سر بزنی؟🥺
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۹ مهر ۰۱، ۲۳:۳۶
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    مرسی هانی!
    البته! فالوتم کردم و اینکه خوش اومدی!
    .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7