❞︎𝓬𝓪𝓵𝓵 𝓶𝓮 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵❞︎

💕❕⛓🔒🖇👻
۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • چغندره گلابی رو:| (یااا من کاتنم:|)
    ۱۳ تیر ۰۰، ۱۸:۰۱
    چغندره گلابی رو:| (یااا من کاتنم:|)

    موووودد

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۳ تیر ۰۰، ۱۸:۰۴
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    #moooooddd^^
    Niceeee
  • چغندره گلابی رو:| (یااا من کاتنم:|)
    ۱۳ تیر ۰۰، ۱۸:۰۲
    چغندره گلابی رو:| (یااا من کاتنم:|)

    راسی کد امنیتیو بر نمیداری؟

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۳ تیر ۰۰، ۱۸:۰۴
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    بلد نیسم^.^
  • چغندره گلابی رو:| (یااا من کاتنم:|)
    ۱۳ تیر ۰۰، ۱۸:۰۹
    چغندره گلابی رو:| (یااا من کاتنم:|)

    کمکت کنم؟

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۳ تیر ۰۰، ۱۸:۱۲
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    اگه میشه بله لطفا^^ ~♡
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۱۳ تیر ۰۰، ۱۸:۲۴
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    برای متنوع بودن باید گاهی وحشی نباشیا 😂

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۳ تیر ۰۰، ۱۸:۲۵
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    وحشیه متنوع خوبه😹 بده؟
  • چغندره گلابی رو:| (یااا من کاتنم:|)
    ۱۳ تیر ۰۰، ۱۸:۲۵
    چغندره گلابی رو:| (یااا من کاتنم:|)

    همینطوری راهنماییت کنم یا ادمینم میکنی؟

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۳ تیر ۰۰، ۱۸:۲۶
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ادمینت میکنم قالبم بلدی درست کنی؟
  • چغندره گلابی رو:| (یااا من کاتنم:|)
    ۱۳ تیر ۰۰، ۱۸:۲۷
    چغندره گلابی رو:| (یااا من کاتنم:|)

    ناح.. قالبو از جیوو بکمک:>

     

    بیام خ کاربری بدم؟

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۰ تیر ۰۰، ۱۲:۲۵
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ارههه مرسی^-^
  • **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌
    ۱۳ تیر ۰۰، ۱۸:۲۸
    **Fu ‌‌‌‌‌‌ ‌

    آره خوبه

    میتونی در غیر زمینه ی وحشی بودن متنوع باشی 😂

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۰ تیر ۰۰، ۱۲:۲۵
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    اینم ممکنه😹
  • Del Sy
    ۱۳ تیر ۰۰، ۱۸:۳۲
    Del Sy

    BE WILD AND MOTONAVE

    امیر هستم مترجم زبان انگلیسی اینم نمونه کارم 😂

  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۰ تیر ۰۰، ۱۲:۲۵
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    به به عالیی استخدامی😹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7