❞︎𝓬𝓪𝓵𝓵 𝓶𝓮 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵❞︎

💕❕⛓🔒🖇👻
۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • •° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °•
    ۲۴ آبان ۰۲، ۱۵:۵۸
    •° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °•
    خوشحالم که امتحانات دی فعلن قصد نزدیک شدن به من رو ندارن :))
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۶ آبان ۰۲، ۱۲:۰۸
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    چراااااا؟؟؟؟؟

    .
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    ۲۴ آبان ۰۲، ۲۱:۵۵
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    حق حق حق حق حقققققققق
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۶ آبان ۰۲، ۱۲:۰۹
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    حقگو هستم

    .
  • •° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °•
    ۲۶ آبان ۰۲، ۱۳:۵۰
    •° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °•
    چون الان نه جز دانش آموزام نه دانشجو ها
    فعلن معلقم😂😂
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۷ آبان ۰۲، ۱۵:۵۱
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    خوش بحالتتتتتتت یا نه نمیدونمممممم😂😂😭
    من پارسال معلق بودم...
  • •° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °•
    ۲۷ آبان ۰۲، ۱۶:۳۱
    •° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °•
    خودمم نمیدونم الان خوش به حالمه یا نه😐😂😂
    خوبه از این معلقی دراومدیا :))
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۸ آبان ۰۲، ۲۲:۴۵
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    نه ولی الان که بهش فکر می کنم اون جوری راحت تر و خوشحال تر بودم پس توام خوش باش!.
  • •° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °•
    ۲۸ آبان ۰۲، ۲۳:۱۲
    •° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °•
    پدرم داره در میاد چی چیو خوش باش؟😂😂
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۹ آبان ۰۲، ۱۵:۵۹
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ای بابا چرا خو؟!😂😂😂
    زندگی ۲روزه ولش کن بره~~
    لذت ببر از زندگیت حیح
  • •° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °•
    ۲۹ آبان ۰۲، ۱۶:۱۳
    •° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °•
    فک کن دوباره دارم همشونو میخونم. منی که اگه امتحان داشتم واسه یه درس فقط یبار میخوندمشو دوره کردنش برام عذاب بود الان دوباره باید سه سالو از اول بخونم. عذابه عذاببببب🥲😂😂
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۳۰ آبان ۰۲، ۱۷:۰۵
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    اینووو میفهمم چی میگی حق داری سوییتم:))))))
    ولی تو می تونی من مطمئنممممم به این فک کن اگه تمام تلاشتو کنی چقدر بعدش راحتی~
    .
    بغلتم کردم دیگه انرژی بگیری...
    ولی سعی کن از زمانم حالتم لذت ببری
  • •° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °•
    ۱ آذر ۰۲، ۱۲:۴۱
    •° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °•
    آره اگه قبول بشم خیلی راحت میشم:))
    اووو کلییی انرژی گرفتمممم😇 مرسییی♡
    سعی مینمایم:))
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱ آذر ۰۲، ۱۳:۳۷
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    آفرین.
  • •° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °•
    ۲ آذر ۰۲، ۱۲:۰۴
    •° 𝓚𝓲𝓶𝓲𝓪 °•
    فدات 💜💕
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲ آذر ۰۲، ۱۳:۵۵
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    نشی🫶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7