❞︎𝓬𝓪𝓵𝓵 𝓶𝓮 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵❞︎

💕❕⛓🔒🖇👻
هووووومممممممممم ^.^ 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷 جمعه, ۱۲ فروردين ۱۴۰۱، ۰۴:۵۰ ب.ظ

هووووومممممممممم ^.^

نمد چرا حس کردم اینجارو خاک گرفتههههه گفتم ی چیزی بزارم حالا ی اعلام حضور کنم حیح*-*

منههه منههههه کلههههه گندههههه حیح*-*

عهههه نمد چی پست بزارم😹😾

مدرسه هام که حضوری شده عهههه چه وضعیههههع*-*

کیم جانان ERLIN uwu
Last Comments :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • کیم جانان
    ۱۲ فروردين ۰۱، ۱۷:۰۴
    کیم جانان
    اییییی سلام وب خاله
    اره خیلی دیر به دیر پست میذاری
    دلم میخواد فقط عرررر بزنم اخه کلاس حضوری رو کجای دلم بزارمTT
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۴ فروردين ۰۱، ۱۲:۱۷
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    سیلامممممم خواهر زادمممممم😻
    هعی...
    واقعا عررررررررر مدرسم ک امروز اولین روزش بود هق😿
    تو رفتی ؟!
  • ERLIN uwu
    ۱۳ فروردين ۰۱، ۲۰:۰۱
    ERLIN uwu
    وای از مدرسه ها نگو ک دلم پرههه
    سلام^^
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۴ فروردين ۰۱، ۱۲:۱۳
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ووویی منمممم دلم پرههههه امروزم که اولین روزش بود :/
    هایی شیطوری طُ؟! >~<
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7