❞︎𝓬𝓪𝓵𝓵 𝓶𝓮 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵❞︎

💕❕⛓🔒🖇👻
۱۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    ۵ آبان ۰۲، ۱۶:۳۴
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    دارم میمیییییرممممممم😭😭😭
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۵ آبان ۰۲، ۲۱:۵۵
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    منم خوبم
    خوبم
    دارم میمیرمممم...


    -سلام چخبرا؟! میصت که♡

    .
  • پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ...
    ۵ آبان ۰۲، ۱۸:۴۸
    پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ...
    همچنین
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۵ آبان ۰۲، ۲۱:۵۸
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    صحیح
    به به ببین کی اینجاس! میصت؛ چخبرا؟!
    .
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    ۵ آبان ۰۲، ۲۲:۲۲
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    دقیقااااا
    امتحاااانننن پشت امتحاننننن
    منم همینطوررر
    تو چخبرر؟ خوبیی؟
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۵ آبان ۰۲، ۲۳:۲۰
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    موفق باشی^^
    منم خوبم بیکار سردرگم و...
    فک کنم پروفت یکی از کراشامه حیحی
  • رز ‎ سرخ
    ۶ آبان ۰۲، ۰۷:۱۵
    رز  ‎ سرخ
    دقیقا
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۶ آبان ۰۲، ۱۹:۵۸
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    خسته مباشی^^
    چطوری سوییتی؟! میص یو
    .
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    ۶ آبان ۰۲، ۱۷:۳۰
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    ممنونم همچنین
    ای بابا.. امیدوارم زودتر بهتر بشییی
    ای واییییی کریس اونزززز
    همسرمه.😭
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۶ آبان ۰۲، ۲۰:۰۰
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
     Omg babe
    انتخابت تو همسر عالیه آورین
    .
  • پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ...
    ۶ آبان ۰۲، ۱۹:۱۷
    پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ...
    هیچی بابا بدبختی
    درس درس درس و بازم درس
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۶ آبان ۰۲، ۲۰:۰۱
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    پس فایتینگ! تو میتونی!.
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    ۶ آبان ۰۲، ۲۱:۰۴
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    جشنششگجشگشپشمش قربان شماااا
    مارول فنییی؟
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۷ آبان ۰۲، ۱۷:۵۹
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    نشی که میخوامت~
    Yessssss
    الانم دارم فصل دوم سریال لوکی میبینم که درحال پخشه
    .
    تو چی؟!
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    ۸ آبان ۰۲، ۱۵:۰۵
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    ای جان
    به بهههههه
    قشنگههه؟؟؟ وقت نکردم ببینمششش-
    منم مارول فنممم
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۹ آبان ۰۲، ۰۱:۰۸
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    من دوستش دارم مخصوصا بازیگر‌ نقش لوکیو ؛ .دوست داشتی ببینش:)))
    منممممممممم هیق تفاهممم 
    بوس بت که
    ..
  • پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ...
    ۸ آبان ۰۲، ۱۶:۰۰
    پشمک بنفش موزی هستم به نام رزفرنگی🍌🍓 ...
    مرسییی
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۹ آبان ۰۲، ۰۱:۱۰
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    فدامدا..
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    ۹ آبان ۰۲، ۱۵:۳۹
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    بازیگرش خیلی ماهه. ارههه احتمالا میبینمش
    جشنشجشمجشپ
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۰ آبان ۰۲، ۰۰:۳۰
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    مث تو که انقدر ماهی :)))))
    ببیننننن

    .
  • 𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    ۱۰ آبان ۰۲، ۲۱:۰۱
    𝙢𝙚𝙡𝙞𝙗𝙚𝙡𝙡 ‌‌
    ای وای قربونت برم قشنگمممم
    ولی تویی که ماهیییی
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱۱ آبان ۰۲، ۲۱:۱۷
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    نشی که میخوامت♡

    تو ماه ترررررییییی
    .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7