❞︎𝓬𝓪𝓵𝓵 𝓶𝓮 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵❞︎

💕❕⛓🔒🖇👻
۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • محسن محمدیان
    ۳۰ آذر ۰۲، ۲۲:۰۵
    محسن محمدیان
    یلدات مبارک
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱ دی ۰۲، ۲۲:۲۷
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    .
  • 𝓜𝓸𝓸𝓷 ..
    ۱ دی ۰۲، ۲۰:۲۹
    𝓜𝓸𝓸𝓷 ..
    چله تو هم مبارک
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱ دی ۰۲، ۲۲:۲۵
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    مرسی هم چنین .
  • 𝓜𝓸𝓸𝓷 ..
    ۱ دی ۰۲، ۲۰:۳۰
    𝓜𝓸𝓸𝓷 ..
    البته با تاخیر
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۱ دی ۰۲، ۲۲:۲۶
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    نه باو اوکیه.
    وب جدیدته؟
  • 𝓜𝓸𝓸𝓷 ..
    ۲ دی ۰۲، ۱۰:۴۳
    𝓜𝓸𝓸𝓷 ..
    من را شناختی ?T-T
    آره اون‌یکی وبمو به دلایل مسخره ای پاک کردم (داشت دوساله میشد حیف)
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲ دی ۰۲، ۱۲:۵۶
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    بله که میشناسمت هانی^^
    چطوری تو؟
    ای بابا چرا خو...
    راستی گزینه دنبال کردن وبت کجاست پیداش نمی کنم فالو کنم؟

  • 𝓜𝓸𝓸𝓷 ..
    ۲ دی ۰۲، ۱۳:۱۹
    𝓜𝓸𝓸𝓷 ..
    باز خدارو شکر فراموش نشدم
    ممناننننن تو خوبی؟
    بماند وللش TT
    آره دنبال نمای لطف میکنی بزار فعال کنم
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۵ دی ۰۲، ۱۴:۳۱
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    شاید چون فراموش نشدنی ای :)))
    تو خوب باشی منم خوبم
    .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7