❞︎𝓬𝓪𝓵𝓵 𝓶𝓮 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵❞︎

💕❕⛓🔒🖇👻
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷 پنجشنبه, ۲۴ فروردين ۱۴۰۲، ۰۵:۴۰ ب.ظ

خیلی دوست دارم بدونم...

یسریا چجوری انقدر تند تند پست می زارن...من ی مدته واقعا هیچ ایده ای ندارم...رازتونو بمام بگین عبضیا!

THE BOYZ   빵❤ 큐 Will ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌(همونyouri chanکه‌اسموشو‌عوض‌کرده)  🍭💞  𝒻AħᎥ𝐌єᕼ  👽   ♪ MIZUKI .=. THE BOYZ   빵❤ 큐 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
Last Comments :
۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ فروردين ۰۲، ۱۷:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    ++++++
    فکر میکنم اونا هنوز شور و هیجان دارن ...
    منم اولا که اومده بودم بیان هر ساعت یه پست میزاشتم ولی الان اون هیجان قبلی واقعا رو واقعا ندارم !
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۵ فروردين ۰۲، ۱۵:۱۲
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    حق گفتیا....
    الان که فک میکنم منم اون طوری بودم...هیق...
    چقد پروفت و دیزاین وبت ژذابه!
    .
  • Will ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌(همونyouri chanکه‌اسموشو‌عوض‌کرده)
    ۲۴ فروردين ۰۲، ۲۱:۴۳
    Will ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌(همونyouri chanکه‌اسموشو‌عوض‌کرده)
    واهایی حق الان نزدیک ۵ یا ۶ ماهه که پست نزاشتم چون اینده ندارمم اصلاا
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۵ فروردين ۰۲، ۱۵:۰۶
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    باو منمممممم ته کشیده مغزم بعد حالا این بینم ی سریا همش پست می زارن و من اینجوریم که wow!

    .
  • 🍭💞 𝒻AħᎥ𝐌єᕼ 👽 ♪
    ۲۴ فروردين ۰۲، ۲۳:۰۳
     🍭💞  𝒻AħᎥ𝐌єᕼ  👽   ♪
    بی رازم خخخخخخ
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۵ فروردين ۰۲، ۱۵:۰۴
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    منمممممم.
  • MIZUKI .=.
    ۲۵ فروردين ۰۲، ۱۸:۲۰
    MIZUKI .=.
    XD
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۵ فروردين ۰۲، ۲۳:۳۶
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ..
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۵ فروردين ۰۲، ۲۰:۵۰
    THE BOYZ   빵❤ 큐
    حیح ! هممون اینجوری بودیم ...
    مرسیییی :") راستش میخواستم قالبمو عوض کنم با این حرفت میزارم یمدت دیگه هم بمونه :")
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۲۵ فروردين ۰۲، ۲۳:۳۸
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    هیق ملسی ژذاب.
  • 𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    ۵ ارديبهشت ۰۲، ۱۶:۳۷
    𝐓𝐈𝐋𝐃𝐀 :|
    تولدت مبارک کیوتی
  • 𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    ۶ ارديبهشت ۰۲، ۱۴:۵۴
    𝓫𝓪𝓫𝔂 𝓭𝓸𝓵𝓵 💀🍷
    مرسی لاولی

    .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7